poniedziałek, 17 grudnia 2012

Kilka słów na początek

W dobie rozwoju cywilizacji zapominamy tak często o tym, co dla nas ludzi jest niezwykle ważne, choć może i nieco banalne- o kontakcie z przyrodą. Nie chodzi tu o naturalną żywność prosto z działkowego ogródka, wypady z rodzinką za miasto, czy o ekologiczny styl życia. Czasem każdy z nas potrzebuje duchowego "katharsis", dla którego niewątpliwie najpiękniejszym tłem jest spotkanie z naturą. Od zawsze kochamy spacery, piesze wędrówki po górskich szlakach, czy rowerowe eskapady, lecz jak to większość zapewne powie- dzisiaj nie mamy na to czasu, nie mamy możliwości. Żyjemy za szybko...
W zamyśle mojego bloga jest zachęcenie do aktywnego podziwiania prawdziwych przyrodniczych perełek, jakimi są nasze piękne lubelskie okolice. Sam Lublin, jak i pobliskie wsie, lasy, trasy rowerowe no i przede wszystkim nie do końca jeszcze zbadany Zalew Zemborzycki. Z racji tego, że trochę podróżuję, pojawią się też wpisy i zdjęcia z innych rejonów Polski. Wszelkie zdjęcia, a także galerie są wykonane przeze mnie. Starałam się uchwycić niepowtarzalne momeny, chwile i ich ulotne piękno. Czasem perspektywa będzie zadziwiać, może i prowokować, innym razem powieje sentymentem z racji tego, iż sama taka jestem. Każde miejsce ukazane na fotografiach, ma dla mnie szczególną wartość, przywołuje niesamowite, osobiste wspomnienia. Mam nadzieję, że mój blog znajdzie swoich czytelników, którzy pokuszą się o pozostawienie chociażby drobnej sugestii, komentarza. Pozdrawiam

Katarzyna Michalczak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz